середу, 29 серпня 2012 р.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту "Океан - колиска життя"

Назва навчальної теми "Океани"



Основний та другорядні навчальні предмети

Географія, біологія, хімія



Вік учнів, клас  

7клас,  13-14 років


Стислий опис проекту

Даний проект розрахований на учнів 7-го класу на тему «Океан – колиска життя». В проекті виконуємо анкетування, готуємо презентацію, шукаємо інформацію, порівнюємо, аналізуємо.  

План навчальної діяльності учнів


Навчальні цілі
По закінченні проекту, учні:
§                     •знатимуть умови здорового життя людини;*
§                     •знатимуть основні характеристики океанів;*
§                     •матимуть уявлень про сучасний стан природи Землі як середовища життя людини, а також у розумінні елементарних зв’язків між компонентами природи, між природою і людиною;*
§                     •розширять уявлення про природні закономірності на основі роботи з різними за змістом і масштабом картами, вміння складати описи природи різних територій та ін.
§                     •знатимуть комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації*
§                     •ефективно будуть використовувати час та розподіл робочого навантаження*
§                     •ефективно формулюватимуть думки та ідеї шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання;*
§                     •вмітимуть швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.*
Учні зможуть оформляти, аналізувати та синтезувати інформацію для вирішення проблем та відповідей на запитання; оцінювати

Опис оцінювання 

Перед початком виконання проекту здійснюється визначення навчальних потреб учнів за допомогою З-Х-Д схеми,визначають основні питання,переглядається презентація.. Протягом роботи над проектом проводится анкетування, консультації, самостійна робота з формами оцінювання (само- та взаємооцінювання).
Наприкінці роботи проводиться демонстрація проекту, опитування, оцінка проектів проводяться підсумки роботи з З-Х-Д схемою.

Діяльність учнів

Анонсом до виконання проекту слугують буклети, виготовлені вчителем та активом класу.
Робота над проектом розпочинається з представлення презентації вчителя та обговорення її, оцінювання навчальних потреб учнів за допомогою З-Х-Д таблиці. Для того, щоб виконати роботу якісно та отримати результат, учнів слід обєднати в групи, у яких вони повинні будуть працювати протягом проекту. Одна з груп, проводить анкетування, інша спостерігає за роботою учнів та досліджує її. Наступна група знаходить необхідну теоретичну інформацію з довідників та інтернет-джерел, систематизує та рецензує отриманий матеріал. Обєднавши усі дані, в результаті роботи учні створюють презентацію, у якій відображаються  головні методи та способи роботи даної теми.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище  Ковшун Наталія

Фах, навчальний предмет   викладач економічної та соціальної географії, вчитель географії

Навчальний заклад   Валківський ліцей імені Олександра Масельського Валківської районної ради Харківської області

Місто\село, район, область  місто Валки Валківський район Харківської області

Контактні дані   0965912206

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу  22.08 - 29.08. 2012 р. 

Місце проведення тренінгу   Валківський ліцей імені Олександра Масельського Валківської районної ради Харківської області


Тренери  Шаповал Наталія Миколаївна


1 коментар:

  1. На мою думку ваш проект допоможе учням знати про основні характеристики океанів,матимуть уявлення про сучасний стан Землі як середовище життя людини,а також у розумінні елементарних зв'язків між компонентами природи ,між природою і людиною.Розширити уявлення про природні закономірності на основі роботи Ви вдало розкрили зміст теми сучасності.

    ВідповістиВидалити